PREČU ATGRIEŠANA

1. KLIENTA - PATĒRĒTĀJA TIESĪBAS ATTEIKTIES NO LĪGUMA UN PREČU ATGRIEŠANA

  • 1.1. Klients - patērētājs ir tiesīgs bez jebkāda iemesla norādīšanas četrpadsmit (14) dienu laikā no brīža, kad Klients vai viņa norādītā persona (izņemot pārvadātāju) saņem preci, vai, ja Klients - patērētājs vienā Pasūtījumā ir pasūtījis vairākas Preces un tās tiek piegādātas atsevišķi, – no pēdējās Preces piegādes (saņemšanas) dienas, vai, ja Prece tiek piegādāta dažādās partijās vai gabalos, – no pēdējās partijas vai daļas piegādes (saņemšanas), atteikties no attālināti vai ārpus tirdzniecības telpām noslēgtā pirkšanas - pārdošanas līguma. Ja Klients vienā līgumā iegādājas vairākas Preces, viņa atteikšanās tiesības attiecas gan uz visām, gan daļu no Preču.
  • 1.2. Klienta tiesības atteikties no attālināti slēgta līguma un ārpus tirdzniecības telpām noslēgta līguma neattiecas uz šādiem līgumiem:
  • 1.2.1. Pakalpojumu līgumiem, ja pakalpojumi ar patērētāja piekrišanu ir pilnībā sniegti pirms atteikuma deklarācijas;
  • 1.2.2. Līgumiem par precēm, kas izgatavotas saskaņā ar patērētāja norādījumiem vai kas ir skaidri personalizētas;
  • 1.2.3. Līgumiem par ātri bojājām precēm vai precēm ar īsu derīguma termiņu;
  • 1.2.4. Līgumiem par precēm, kas pēc piegādes ir atvērtas un kuras neder atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ;
  • 1.2.5. Citām Civillikuma 6.228(10) pantā 2. daļā paredzētām līgumu kategorijām.
  • 1.3. Lai izmantotu tiesības atteikties no pirkuma - pārdošanas līguma, Klients Pārdevējam ar e-pastu info@e-kartridzi.lv jāpaziņo par savu lēmumu, iesniedzot nepārprotamu paziņojumu, kā arī iesniedzot Preces iegādes apliecinošus dokumentus (rēķinu-faktūru, kvīti utt.). Lai ievērotu atteikuma termiņu, pietiek, ja Klients nosūta paziņojumu par savām tiesībām atteikties no pirkuma - pārdošanas līguma pirms atteikuma termiņa beigām.
  • 1.4. Iesniedzot rakstisku paziņojumu par līguma atteikumu un citu Pārdevēja norādīto informāciju, Klients nekavējoties un ne vēlāk kā četrpadsmit (14) dienu laikā no paziņojuma Pārdevējam iesniegšanas dienas ir pienākums nosūtīt / nodot Preces Pārdevējam vai Pārdevēja norādītajam pārstāvim.
  • 1.5. Klients ir atbildīgs par Preces atbilstošu iepakošanu atgriešanai. Klientam jāuzņemas tiešās preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad Pārdevējs pēc atteikuma paziņojuma saņemšanas norāda citādi. Pārdevējs nekompensē Klientam izdevumus, kas radušies, jo šis izvēlējās citu, nekā lētāko standarta un drošo preču atgriešanas veidu.
  • 1.6. Klientam tiek atmaksāta summa par atgriežamo preci, ieskaitot piegādes izmaksas, pēc tam, kad prece tiek atgriezta Pārdevējam. Nauda Klientam tiek atmaksāta ar pārvedumu uz to kontu, no kura tika veikts maksājums vai Klienta atsevišķi norādītu kontu, ja maksājums tika veikts ne ar pārvedumu.
  • 1.7. Pārdevējs netiek uzskatīts par pārkāpušu naudas atmaksāšanas nosacījumus, ja to nevar izdarīt Klienta vainas dēļ (kavējums atgriezt preci, neiesniegt informāciju par preces nosūtīšanu, nesniedzot konta numuru, neprecīzi dati utt.).
  • 1.8. Klients, kas iegādājies preci fiziskā veikalā, ir tiesīgs četrpadsmit (14) dienu laikā no Preces viņam nodošanas dienas mainīt iegādātās preces pret analogām citu izmēru, formas, krāsas, modeļa vai komplektācijas precēm. Mainot Preces, ja rodas cenu starpība, Klients un Pārdevējs ir jānorēķinās pēc pārrēķinātajām cenām. Preču maiņas un atgriešanas kārtību, kā arī nemaināmo un neatgriežamo priekšmetu sarakstu nosaka Mazumtirdzniecības noteikumos.
  • 1.9. Atgriežot Preces, ir jāievēro šie nosacījumi:
  • 1.9.1. Produkts ir jāatdod oriģinālajā vai citā kārtīgā iepakojumā;
  • 1.9.2. Produkts nedrīkst būt bojāts no klienta puses;
  • 1.9.3. Produkts nedrīkst būt lietots, nedrīkst zaudēt savu tirdzniecības izskatu, tas nozīmē, ka etiķetes nav bojātas, aizsargplēves nav noņemtas utt. (šis punkts neattiecas uz gadījumiem, kad tiek atgriezts defekts produkts);
  • 1.9.4. Produkts ir jāatgriež tādā pašā komplektācijā, kādā tas tika saņemts;
  • 1.9.5. Atgriežot Produktu, nepieciešams iesniegt ar to iegādi apliecinošo rēķinu-faktūru vai kvīti un aizpildīt Produktu atgriešanas pieteikumu.
  • 1.10. Ja atgriežamais Produkts nav pilnībā komplektēts, ir bojāts, neatbilstošs vai nepiemēroti iepakots, Pārdevējam ir tiesības neatņemt atgriežamo Produktu un neatmaksāt Klientam summu par atgriežamo Produktu.
  • 1.11. Ja Produkts ir ar defektiem, Klients var pieprasīt aizstāt kvalitātei neatbilstošu Produktu ar atbilstošu, samazināt Produkta cenu, atgriezt Produktu un atgūt par to samaksāto naudu. Produktu maiņa un atgriešana notiek saskaņā ar šiem Noteikumiem un Lietuvas Republikas likumdošanu. Produkti ar defektiem tiek atgriezti Pārdevēja rēķinā.
  • 1.12. Pirms atgriež vai apmaina defektīvus Produktus, Klients sazinās ar Pārdevēju ar e-pastu info@e-kartridzi.lv un vienojas par Produktu atgriešanas vai apmaiņas nosacījumiem.

2. BIZNESA KLIENTIEM PIEMĒROJAMIE PREČU ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI

  • 2.1. Tiesības atteikties no attālinātā līguma, norādot iemeslu četrpadsmit (14) dienu laikā, biznesa klientiem nav piemērojamas.
  • 2.2. Biznesa klientu iegādātās kvalitatīvas un pasūtījumam atbilstošas Preces nav atgriežamas un netiek aizstātas.
  • 2.3. Defektīvas Preces vispirms ir jānodod Pārdevēja garantijas apkalpošanas servisiem, un tikai konstatējot, ka tās nav remontējamas, tās tiek aizstātas vai atgrieztas par Produktiem samaksāto cenu. Nespējot salabot un aizstājamas Preces jānogādā Pārdevējam oriģinālā komplektācijā, izņemot gadījumus, kad atbilstoši attiecīgā Produkta ražotāja garantijas noteikumiem tas nav obligāti.
  • 2.4. Klientam līdz ar garantijas remontam vai aizstāšanai nododamajām Precēm jāiesniedz Pārdevējam attiecīgā pirkuma rēķina kopija un, ja Pārdevējs pieprasa, jāaizpilda Pārdevēja izsniegta Preču atgriešanas veidlapa.
  • 2.5. Atgriežot Preces ar defektiem, Preces ir jāatgriež oriģinālajā vai citā kārtīgā iepakojumā.
  • 2.6. Klientiem par Produktu atgriešanu vai apmaiņu jāsazinās ar e-pastu info@e-kartridzi.lv.
!
Jautājumos par garantijām un atgriešanu lūdzu vērsties ar e-pastu info@e-kartridzi.lv.